22
מרץ
09

אחרי סיבוב בטופ רייסינג…

כאמור בפוסט הקודם, ביום שישי האחרון נערך אימון במסלול החדש בפאתי כוכב יאיר.

רוב קבוצת PCR הופיעה לאימון, מה שהוביל להרבה חיוכים ברחבה אחרי זמן רב שלא פגשתי את חלקם. חלק הרזו וחלק השמינו, אבל כולם נלהבים כתמיד. גם רוב הנהגים מקבוצת Prokarting הגיעו, אולם מה שהפתיע אותי הייתה כמות נכבדת של נהגים עצמאים שלא הכרתי ורק שמעתי עליהם. 20 קארטים לפחות, הרוב המכריע מהם מסוג ימאהה, התגלגלו על המסלול.  זה גרם לי להרהר בכוחו של מסלול למשוך אליו קהל חדש-ישן. האמנם המסלול בלטרון היה מקום כל כך מתסכל מבחינתם של אותם נהגים?

ברק גולדפינגר נאות לארח אותנו לאימון הרצה במסלול שעדיין קורם עור וגידים, ואף לא גבה מאיתנו תשלום על כך, דבר שהפתיע אותי לטובה ומראה על רצון טוב מצידו, ובכל מקרה הצליח למשוך נהגים רבים שלא ראיתי מזה זמן מה. בכל אופן, אפשר להפריד את מה שהלך ביום שישי לשני חלקים – אימון הכרות עם המסלול, וחשיפת תוכניות המועדון של טופ רייסינג. מהחלק השני מעט הופתעתי, אך על כך בהמשך.

אימון ההכרות של המסלול היה מעט מוזר עבורי. השילוב של נהגים חמים על הגז, עיכוב שנוצר בתחילת האימון (קבענו להתחיל ב 14:00, ובפועל זה היה 15:30), ומסלול לא גמור הוביל להמון מצבים משעשעים שלמרבה השמחה לא נגמרו בנזקים משמעותיים. כאמור, המסלול עוד לא גמור ולכן קשה לתת התרשמות מלאה. אבל בכל זאת היה ניתן להתרשם ממספר דברים. מדובר במסלול ברמה גבוהה מאוד, ארוך, אוחז, עם מספר קונפיגורציות, ופוטנציאל להיות בטוח, מהנה מאוד ולא מעייף מדי. ישורת ארוכה וקטעים טכניים מספקים עניין וייקח זמן למצוא את הקווים הנכונים וסטאפ מתאים – יש כבר דרישה ערה לגלגלי שיניים קטנטנים. שילוב של ימאהה ורוטקס לא היה צורם מדי. הרוטקסים חזקים מאוד בישורת אבל לא ראיתי יתרון בקטעים הטכניים. בינתיים נראה שזה עניין של נהג. נהגי הימאהה הפעילים צריכים לגמור הרצות, ולעומתם נהגי הרוטקס והימאהה הותיקים צריכים להוריד את קורי העכביש, ורק אז נראה את ההבדלים האמיתיים בזמנים. חבל שיואב גולדבוים לא נוכח באותו יום, כי הוא היחיד לו נסיון משמעותי בשתי הפלטפורמות, כך שהוא ודאי היה מצליח להראות לנו מה אפשר להוציא מהמסלול באמת. באופן אישי, אם היה לי כסף, הייתי מת לשיפטר על המסלול הזה, כי אשכרה יש מה לעשות איתו כאן.

מבחינה לוגיסטית, יש אזור פיטס רחב ידיים שאמור להכיל מתחרים רבים. קשה לי עדיין לומר זאת בוודאות, אבל היה לנו צפוף כי המשטח הזה עוד לא סלול, ונאלצנו לתפוס חלק ממסלול הזינוק, חלק מהמשתתפים חנו את מכוניותיהם ותפסו מקום פוטנציאלי, ובנוסף חלק מהשטח מיועד להיות Parc Ferme – אז ימים יגידו מה יהיה. מצד אחד היה חסר לי הרכב הפרטי הזמין לצד הקארט, האספלט הבלתי כבוש תסכל אותי בסחיבת הקארט מהיציאה מהמסלול, והשטח נראה צר מלהכיל את כולם ברווחה. מאידך, מי צריך את האוטו ליד שיש טריילר, וחוץ מזה הארגון עוד צריך להשתפשף והמקום צריך להיסלל – אם באמת יהיה שם סדר, אז זה הרחבה תהיה שיפור משמעותי לעומת מה שהכרתי עד כה. אגב סדר – הבטחה לתיבות לריקון נוזלים מזיקים (דלקים, שמנים, נוזלי קירור), איסור עישון בעת מילוי דלק, כניסה ויציאה מסודרים מהפיטס למסלול, משקל אלקטרוני מובנה, איסור חניית רכבים, "מטאטא" כלים שנפגעו מהמסלול ודיוק בזמנים הם חלק מההבטחות לעתיד – כרגיל, ימים יגידו, כי בתקופת הרצה יש גליצ'ים 🙂 .

החלק האחר של אותו יום היה החלק ה"שיווקי" – חשיפת תוכנית המירוצים שבעלי המסלול מעוניינים לקדם, חשיפת רוטקס מקס ועוד.

בגדול, נראה שיש קפיצת מדרגה מבחינת אירגון יום המירוצים והדרישות מהמתחרים. נאמרו דברים שמשמחים אותי ואני מאמין בהם, לצד כל מיני אמירות והחלטות שמדאיגות אותי עד מאוד. אני מקווה שיהיה טוב בסוף.

אני עוד לא יודע מה לומר בנושא הזה, אז עם קהל קוראיי הנאמנים סליחה ונחכה ונראה מה ימים יגידו.

מודעות פרסומת

0 Responses to “אחרי סיבוב בטופ רייסינג…”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


בלוג על קארטינג, קרטינג, ספורט מוטורי ועוד.

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות האימייל.

הצטרפו אל 807 שכבר עוקבים אחריו

ארכיון הבלוג


%d בלוגרים אהבו את זה: