30
מרץ
09

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא

האביב הגיע, ואיתו הגיעה התקופה הכי יפה לעשות קארטינג.
מזג האוויר בהיר, השמש הזורחת מסירה כל ספק לגשם, והטמפרטורה נעימה למדי.
רק מה, אין לנו עדיין מקום בו אפשר לנסוע בבטחה. המסלול בכוכב יאיר עובר אי אלו עבודות קונסטרוקציה ומנהלות בירוקרטיות, ולא נותר לנו אלא להצטנף בביתנו או לתור אחר חניונים שכוחי אל (בתקווה שלא יהיו מלאי זכוכיות -האויבת מספר 1 של צמיגי סליקס, ושלא נקים את חמת צרי העין).
מה אפשר לעשות עד אז?
קודם כל, אם יש בבעלותך קארט, ולא משנה מאיזו שנה, צורה או מנוע,  צריך להכין אותו לפי הדרישות הטכניות החדשות:
1. יש להרכיב טבעות חיזוק עליונות לכיסא. עד היום, היה נהוג להרכיב טבעות גומי במקרה הטוב, או להרכיב ישירות על התמוכות במקרה הרע. הבעיה – קרו תאונות בהם תמוכת הכסא חדרה את דופן הכסא ופגעה בצלעות הנהג. לכן, בנקודות החיבור העליונות, יש להרכיב טבעות מתכות לפי המפרט הפשוט הבא:
* עובי של 1.5 מ"מ לפחות.
* קוטר של 40 מ"מ או שטח פנים של 13 סמ"ר (ריבוע בגודל 3.7*3.7, פחות או יותר).
כמובן שטבעת גדולה יותר, אם מתאימה, תהיה מבורכת.
נזק לכיס – כמה שקלים בודדים עבור הטבעות.
מפרט טכני מדויק אפשר למצוא בקישור הזה, תחת סעיף 2.13: מפרט טכני

2. יש להרכיב פגוש אחורי מפלסטיק. עד היום היה נהוג להשתמש בפגוש אחורי סמלי ממתכת. הבעיות איתו הן שהוא לא סופג אנרגיה, ובנוסף, הגלגלים האחוריים חשופים. במצב כזה, יכול להווצר מצב שהקארט הפוגע מאחר יטפס על הקארט הקדמי ויועף כלפי מעלה לאוויר. פגוש פלסטיק פותר את כל זה, בכך שהוא סופג אנרגיה ומגן באופן מלא על החלק האחורי. התענוג – עולה בקירוב
200 ש"ח.

עלה גם נושא הטרנספונדר, הנדרש ממי שמעוניין להתחרות. ועליו ניתן את הדעת בהזדמנות אחרת.

חוץ מזה, מי שרוצה להתחרות, ייאלץ לתת בגז באחד משני האירועים הקרובים במסלולים השונים:
1. באחד באפריל (לא זו לא בדיחה) מתקיים מירוץ מספר 2 בליגת ספארקו קארטינג צ'אלנג', והפעם במסלול קארטינג בילו, הממקום באופן לא מפתיע בצומת בילו. המירוץ במתכונת סיבולת, כולל מקצה חימום ולאחריו מירוץ בן 42 הקפות . במידה ויהיו הרבה משתתפים, מי שיהיה לו מזל (או שלא, תלוי איך מסתכלים) ויעלה מחצי גמר ב' לגמר א', יינהג למעשה כשני מקצים של 42 הקפות – זה כבר די מתיש 🙂
החלק הנחמד – גם מי שאין לו נסיון יכול לנסות את כוחו, אם יראה שהוא לא מסכן נהגים אחרים בנהיגתו במקצה האימון.
2. מי שאכל הרבה מרורים בליל הסדר, ירצה ודאי להתאושש במירוץ מספר 3 בליגת פרו קארטינג האגדית. נראה שזו ליגת האינדור הכי קונסיסטנטית בארץ, והיא רצה מאז שנפתח המסלול באופן סדיר  כבר למעלה מ 4 שנים. היו לה עליות ומורדות, אבל לרוב המרוצים צמודים למדי, ויש שם קבוצת נהגים נאמנה. עומר מנור, אחד הכשרונות שתפסו שם את הפודיום שנה לאחר שנה, לא מתחרה השנה והשאיר את הבמה לשאר המתמודדים – אז תנו להם צ'אנס, גם אתם חדשים וגם אם אתם רוצים לנער את האבק מהסרבל.

עוד פרטים על הליגות והאירועים הקרובים – באתר מייקארט – קישור מצד שמאל.

מודעות פרסומת

0 Responses to “שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


בלוג על קארטינג, קרטינג, ספורט מוטורי ועוד.

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות האימייל.

הצטרפו אל 816 שכבר עוקבים אחריו

ארכיון הבלוג


%d בלוגרים אהבו את זה: