לפני מספר שבועות פורסמה טיוטת לתקנון טכני כללי לענף הקארטינג בישראל.
התייחסות ציבור הנהגים התבקשה.
עם זאת, עד כה קיבלנו שתי תגובות ענייניות ומפורטות, מקהל היבואנים דווקא: ברק גולדפינגר ואיגור מויזס.
כל התוכן קשור רק לכאשר יהיה אפשר איך נעשה, הבעיה שכיום אין כלום.
אולי העמותה/התאחדות תזיז את עצמה לכיוון של הרמת התחום?
נהגים חדשים – אין ואין התיחסות.
מסלולים – אין ואין התיחסות.
מירוצים – אין משהו ראוי ואין התיחסות.
העמותה/התאחדות דואגת לתקנון טכני לתת נושא מאוד ספציפי במקום לדאוג לכל התחום.
למה? כי כנראה שזה כך מה שמעניין את המעורבים.
אינני נוהג לאשר תגובות אנונימיות, אבל אחרוג ממנהגי ואף אענה:
תוכניות לייזום מרוצים כבר יש, ועדיין צריך להמשיך במציאת מקום מתאים ומפיקים המסוגלים להרים ארוע שכזה.
אבל אי אפשר להזיז דברים עד שאין תקנון שמוכר ע"י רשות הספורט, לכן גם הדברים לא עלו בפומבי – כי אי אפשר לעשות שום דבר.
מסלולים קבע המאושרים ע"י רשות הספורט עדיין אין, כי הם לא מכירים בתקנונים.
מסלולים ארעיים – כנ"ל.
אליפויות ומרוצים – כנ"ל.
לגבי נהגים חדשים – מאותן סיבות אין ממש להעלות בפומבי,
כאן יש מקום להוסיף, ואם יש לכבודו רעיונות, נשמח לשמוע וליישם.
כל התוכן קשור רק לכאשר יהיה אפשר איך נעשה, הבעיה שכיום אין כלום.
אולי העמותה/התאחדות תזיז את עצמה לכיוון של הרמת התחום?
נהגים חדשים – אין ואין התיחסות.
מסלולים – אין ואין התיחסות.
מירוצים – אין משהו ראוי ואין התיחסות.
העמותה/התאחדות דואגת לתקנון טכני לתת נושא מאוד ספציפי במקום לדאוג לכל התחום.
למה? כי כנראה שזה כך מה שמעניין את המעורבים.
אינני נוהג לאשר תגובות אנונימיות, אבל אחרוג ממנהגי ואף אענה:
תוכניות לייזום מרוצים כבר יש, ועדיין צריך להמשיך במציאת מקום מתאים ומפיקים המסוגלים להרים ארוע שכזה.
אבל אי אפשר להזיז דברים עד שאין תקנון שמוכר ע"י רשות הספורט, לכן גם הדברים לא עלו בפומבי – כי אי אפשר לעשות שום דבר.
מסלולים קבע המאושרים ע"י רשות הספורט עדיין אין, כי הם לא מכירים בתקנונים.
מסלולים ארעיים – כנ"ל.
אליפויות ומרוצים – כנ"ל.
לגבי נהגים חדשים – מאותן סיבות אין ממש להעלות בפומבי,
כאן יש מקום להוסיף, ואם יש לכבודו רעיונות, נשמח לשמוע וליישם.
הלוואי והיה לי יותר זמן להתעסק עם זה, אבל אין.