01
אוג
12

לפעמים צריך להרים את הראש בישורת

הרבה נהגים מחפשים את הדרך להיות הכי מהיר בישורת. יחס העברה אופטימלי, כיוון של הקרבורטור, לחץ אוויר גבוה, כולם יכולים לתרום לכך. אבל יש המאמינים שלהוריד את הראש כדי להוריד את התנגדות האוויר תעשה את העבדוה כששום דבר אחר לא עוזר. אני לא יודע אם זה עוזר או לא, בכל זאת, הזמן שהקארט מבלה מעל 100 קמ"ש הוא לא תמיד ארוך במיוחד, אבל עדיין יש כאלה שעושים זאת.

לפעמים זה יכול להיגמר רע. הנהג וינצ'נזו פאפארו גילה זאת על בשרו בזמן אחד המקצים בסבב WSK Masters שהתקיים במסלול La Conca באיטליה..

ותודה לסיימון וחבורתו שהזכירו לי היום את המקרה הזה!!!

מודעות פרסומת

0 Responses to “לפעמים צריך להרים את הראש בישורת”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


בלוג על קארטינג, קרטינג, ספורט מוטורי ועוד.

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות האימייל.

הצטרפו אל 816 שכבר עוקבים אחריו

ארכיון הבלוג


%d בלוגרים אהבו את זה: